Boganmeldelse: "The Art of Whimsical Stitching" inspirerer Creative Threadwork - 💡 Fix My Ideas

Boganmeldelse: "The Art of Whimsical Stitching" inspirerer Creative Threadwork

Hvis du er en Jack (eller Jill!) Af alle brancher, der søger at injicere en smule lekenhed i dine sysprojekter, så er The Art of Whimsical Stitching af Joanne Sharpe et godt sted at starte. Denne bog indeholder oversigter over forskellige materialer, teknikker og projekter. Enhver, der er interesseret i at komme i gang med fiberkunsten, ville finde det nyttigt, men især de crafters, som enten er kunstnerisk tilbøjelige og ønsker at lære mere om at sy eller allerede syning kyndige og vil gerne prøve deres hånd på mere kreative bestræbelser.

I sin introduktion forklarer Sharpe, hvordan denne bog kom fra sin personlige erfaring med at lære at arbejde kreativt med fiber. "Dette er den bog, jeg ønskede, jeg havde, da jeg undersøger, hvordan jeg overfører mine blandede kunstkunstskaber til at sy, quiltning, hånd broderi og maskinsting. "På baggrund af sin forskning foreslår hun forskellige fibrøse manifestationer til din kreative udvikling. Projekter som "Fancy Quilted Pouch" (vist ovenfor) eller "Wonderfully Wooly Book" (vist nedenfor) er ikke kun muligheder for at finpudse dine ekspressive evner, de er også nyttige genstande, der ville gøre gode gaver!

Projekterne i denne bog er egentlig bare et middel til at afslutte, fordi det endelige mål med bogen er at gøre din appetit til fibrøs sjov. Sharpe opsummerer virkelig hendes hensigter, når hun siger: "Min tilgang til lunefuld kunstsyning er på ingen måde ment at være en guide til at gøre en person til en mester quilter eller maler, men i stedet for at inspirere en nysgerrig kreativ blanding af kunst og færdigheder. "Så hvis du har været kløe for nogle kreative søm, skal du gå og give" The Art of Whimsical Stitching "et kig-se!

Gør lydvisning: Live fra Apples WWDC- Michael Gartenberg!

Flashback: "Soft" Rock Guitar

Flashback: "Soft" Rock Guitar