Boganmeldelse og Giveaway: Chic Metal af Victoria Tillotson - 💡 Fix My Ideas

Boganmeldelse og Giveaway: Chic Metal af Victoria Tillotson

Chic Metal: Metal smykker at lave hjemme af Victoria Tillotson Jeg elsker smykker fremstilling, men aldrig indset, at jeg kunne tage min kærlighed længere end bare simpel beading indtil jeg afhente denne bog, Chic Metal: Metal smykker at lave hjemme af Victoria Tillotson (udgivet af Potter Craft). Jeg elsker udseendet af hammeret sølv og guld (jeg ejer et par stykker, jeg har hentet på håndværk messer), men jeg troede altid, at det var langt mere kompliceret at lave. Som en smykker-making professor ved School of Visual Arts i NY demystifies Victoria Tillotson med at arbejde med metal og giver dig en stor 101 til håndværket. Du føler virkelig, at du er en af ​​hendes elever med alle hendes anekdoter og tips. Bange for at arbejde med alle disse værktøjer? Hun starter dig let i det første kapitel med projekter, der bruger de mest grundlæggende værktøjer som wire cutters, tang, hammer og fil. Så hjælper Tillotson dig med at bygge videre på disse færdigheder, så når du afslutter bogen solderer du metal og bruger en dremel. Fotograferingen i bogen er fantastisk, og Tillotsons smykker design er bare betagende. (Se mere af hendes design på hendes hjemmeside.) Du vil finde dig selv at sige "wow" hver gang du flip siden til et nyt projekt. Der er også illustrationer af teknikker til hvert projekt for at hjælpe dig undervejs. Jeg elsker Scroll manchet (s.38) og Starry Night Pendant (s.115) afbildet nedenfor. Hent denne bog til dig selv eller til at lave en gave til mor (Mors dag kommer op!). Men der er mere! Fem heldige CRAFT-læsere vil vinde en kopi af Chic Metal! Bare send en kommentar i dette indlæg, og lad os vide, hvorfor du vil have denne bog. Fristen for indlæg er torsdag den 23. april kl. 10.00 PST. Vinderne vil blive annonceret senere i denne uge. Held og lykke!

Opskrift: Græskar-Chokolade Bûche De Taknemmelighed

Secret Santa: John Edgar Park - All-Glass Steam Still

Gør: Ultimate Kit Guide 2012: "Kits and Revolution" Podcast