Boganmeldelse og Giveaway: Simple Sewing for Baby af Lotta Jansdotter - 💡 Fix My Ideas

Boganmeldelse og Giveaway: Simple Sewing for Baby af Lotta Jansdotter

Simpel syning til baby: 24 nemme projekter for nyfødte til småbørn af Lotta Jansdotter Besøg Lotta Jansdotter: jansdotter.com Flere bøger af Lotta Jansdotter: chroniclebooks.com/lotta Hurtige og nemme babyprojekter har jeg tænkt på i sidste øjeblik og Lotta Jansdotters nye bog, Simpel syning til baby: 24 nemme projekter for nyfødte til småbørn (udgivet af Chronicle Books) er den perfekte håndbogbog til nutidens stilfulde babyer og børn. I ægte Lotta "Simple Sewing" mode kan du piske nogle søde baby- eller småbørnsprodukter på ingen tid. Jeg ser dette hurtigt blive min "go-to" baby håndværk bog for inspiration, baby gaver, samt ting at gøre for min egen datter, Chloe. Et projekt, jeg ved, at jeg får meget af, er Simple Pants-mønsteret. Chloe er høj i sin alder, og hun kan vokse ud af bukser så hurtigt! Det er dejligt at vide, at jeg kan bruge min stofstash for at gøre hende til nogle perfekte passende bukser. Denne spiralbundne bog indeholder også en lomme med mønstre, der gør det praktisk at holde alt organiseret. Udover den fantastiske fotografi af Meiko Takechi Arquillos er bogen også fyldt med Lottas søde illustrationer og stoftryk. Jeg elsker også det personlige kontakt Lotta bringer bogen som en mor selv. Det er dejligt at bladre gennem siderne og se de smukke billeder af hendes søn August i hele bogen.

Afbilledet ovenfor er de bløde bogstaver, som jeg vil lave til Chloes værelse og den søde Soft Rattle-formet som en giraf. Book Giveaway Time! Tre heldige CRAFT-læsere får chancen for at vinde denne bog! Bare send en kommentar til dette indlæg, og lad os vide hvorfor du har brug for denne bog. Sørg for at medtage din email-adresse i kommentarformularfeltet (vil ikke blive offentliggjort). Alle kommentarer lukkes kl. 10, torsdag den 14. maj. De heldige vindere vil blive annonceret senere i denne uge Held og lykke!

Dette Sunggler swaddle projekt afbildet ovenfor vil blive omtalt i denne fredags CRAFT Mønster Podcast! Book Launch Party Event Hvis du er i SF / Bay Area, skal du være med på Lotta Jansdotter på hendes bogfest på Museum of Craft & Folk Art (51 Yerba Buena Lane i San Francisco) denne lørdag den 16. maj kl. 13-16.

6 Essential End Mills til din CNC Machine

Sådan CNC en subwoofer kabinet til din bil

LED Kjole Wows Daily Show, Fremmer Google Coding Initiative for Women