Boganmeldelse: Crafty Superstar - 💡 Fix My Ideas

Boganmeldelse: Crafty Superstar

Boganmeldelse: Crafty Superstar

Crafter Miranda Culp udtrykte interesse for Grace Dobushs bog Crafty Superstar: Lav håndværk på siden, tjen ekstra penge, og har grundlæggende det fordi hun og hendes mand Matt Makofsky for nylig startede deres egen håndlavede sidevirksomhed kaldet Victory Garden Design. Miranda læste Graces bog og tilbød os denne nyttige anmeldelse.

Crafty Superstars undertekst "Lav håndværk på siden, tjen ekstra penge og i princippet har det hele" er en ikke-så-subtile hint til læseren, at alle crafters burde vide: du vil sandsynligvis ikke få rigelige sikkerhedsstifter i dit soveværelse mellem dine to andre fuldtidsjob. Men hvis du har en passion for at lave, remake eller opfinde ting, er Grace Dobush's handy little manual en stor læse fuld af nyttige tip, kloge anekdoter og måske vigtigst af alt, hvordan du holder din lille spirende forretning over bordet i termer af dine skatter.

Målrettet 20-30 noget hipster crowd, Dobush giver den ellers clueless crafter, der drømmer om at gøre et efterspurgt produkt et blow-by-blow af opsætning butik. Alt fra at købe dine materialer i løs vægt og designe dit arbejdsområde til bogføring og nærmer forretninger med dit arbejde er demystificeret og på en vittig måde. Hvis du er som mig, er det meste af din kreative energi rettet mod kunstdannelsen selv, men som denne bog peger på, er der mange andre detaljer at overveje, som hvordan du viser dit arbejde på et håndværksshow eller hvordan man fotograf dine ting for maksimal appel.

Jeg sætter pris på den måde, hvorpå bogen letter dig som en crafter i handelens arena; det begynder simpelt, lærer dig, hvordan man dækker alle dine baser og forbereder dig til at vokse og tage din virksomhed til næste niveau, hvis det faktisk er din drøm. Det har også nogle skabeloner til kvitteringer, budgetter og andre nyttige formularer, samt et stort ressourceindeks til andre udformning af publikationer og hjemmesider.

Så læse op og finpudse dit håndværk, superstar.

Tak, Miranda! Om forfatteren: Victory Garden Design er en inspireret mand og kone hold i Sierra foden. Matt Makofsky er en entreprenør og fint træarbejde og Miranda Culp er praktisk med smykker, syning og polstring. Sammen designer de unikke møbler ved hjælp af resterende eksotisk hårdttræ for at producere unikke smykker. De renoverer også vintage stole og omfordeler gamle tøj i hatte og handsker. Ethvert stykke Matt og Miranda modificerer eller design er en del af deres personlige engagement i bæredygtighedsprojektet, og de er stolte over deres arbejde.

Nyheder om Makers Market

Nyheder om Makers Market

Kommercielle 3D-printere vil en dag undersell Makerbot. Men betyder det noget?