Boganmeldelse + Giveaway + Mønster: Toe Up Socks for Every Body - 💡 Fix My Ideas

Boganmeldelse + Giveaway + Mønster: Toe Up Socks for Every Body

Bryd dine strikkepinde ud, da du ikke vil være i stand til at modstå de fantastiske sok mønstre i Toe-Up sokker til hver krop af Wendy D. Johnson af Wendy Knits berømmelse. De 21 mønstre i bogen dækker alt for sokstrikning, herunder det grundlæggende fra cast-on, toe, hæl og bind-off muligheder. Du lærer også at strikke dine egne strømper med indviklet blonder, kabler og smukt farvearbejde. Plus disse projekter i bogen perfekt bærbar til din daglige pendle eller en eftermiddag på stranden. Og kan jeg sige, at disse mønstre er super stilfulde? Jeg forstår nu, hvordan strikning er så vanedannende, da de er hurtige projekter, som du kan tage næsten overalt. Strik sokker til hele din familie og venner denne sæson, fordi mønstrene i denne bog spænder fra barn til voksen!

Tiptoe gennem tulipaner Socks og sneaky Argyle Socks Tjek flere projekter fra bogen, det frie mønster og indtaste giveaway efter hoppet!

Fair Isle Socks og Critter Socks

Sanquhar Socks og Bob og Weave Socks

Bouquet Socks Som en speciel godbid har vi et mønsteruddrag fra bogen! Strik et par af disse smukke buketstrømpebukser med et blonder mønster. Diagrammer af mønsteret er også inkluderet. Download Mønster PDF (Højreklik for at gemme PDF'en til dit skrivebord.Se vejledning.) Book Giveaway Time! Tre heldige CRAFT-læsere vil hver modtage en kopi af bogen, Toe Up Socks til hver krop. Bare fortæl os hvorfor du vil kunne lide denne bog i kommentarerne. Alle kommentarer vil blive lukket af Noon PST fredag ​​den 23. april 2010. De heldige vindere vil blive annonceret senere på hjemmesiden. Held og lykke!

Inside Se på at skabe Custom Sake Holders

7 Clever Reuses til Retro Video Game Consoles

Creative Ceramics Skift guitarforstærker til kunst