Boganmeldelse: Switch Craft af Alison Lewis med Fang-Yu Lin - 💡 Fix My Ideas

Boganmeldelse: Switch Craft af Alison Lewis med Fang-Yu Lin

Switch Craft: Batteridrevne håndværk til at gøre og sy af Alison Lewis med Fang-Yu Lin Book Site Jeg er så begejstret for Alison Lewis 'nye bog, Switch Craft: Batteridrevne håndværk til at gøre og sy. Alison of Switch fusionerer teknologi i mode, hjemme og produktdesign med 20 trinvise projekter. Hvert projekt i bogen er let at følge og har ledsagende illustreret diagrammer samt smukke farvefotografier. Jeg elsker også spiralbindingen, så bogen kan let ligge fladt, mens du arbejder på et projekt. Og hvis du ikke er teknisk kyndig, ingen bekymringer! Alison er en fantastisk lærer. Hun lærer modeteknologi hos Parsons, og jeg har set, at hun lærer første hånd på de mange workshops, hun har lavet hos Maker Faire gennem årene. Hun går dig igennem processen - lærer dig om materialer, sikkerhedsproblemer og elektronik. Bare at vende gennem den farverige bog er inspirerende i sig selv. Her er et par af mine yndlingsprojekter fra bogen:

Til venstre er Pillow Talk, en pude, der lader dig tale på din telefon! Du skal bare koble den til din mobiltelefon og tale væk. Til højre er den stilfulde Petal Shuffle newsboy hat. Hatten skjuler din iPod shuffle, og de beaded pedaler giver dig mulighed for at styre lydstyrken og sangvalget. Der er ingen lodning involveret i det hele på denne, så det er meget nemt at lave.

Dette Firefly Armbånd fusionerer syteknikker sammen med elektroniske komponenter for at gøre det glimmer. Og jeg er forelsket i alle farverne i armbåndet. Dette må muligvis være det første projekt jeg tackler.

Alison viste Maker Faire Austin deltagere hvordan man laver denne skinnende kobling.

Fange op med Alison Lewis og opdateringer om bogen Switch Craft på Switch Blog. Og hvis du deltager i SXSW, gå ikke glip af Alisons panel: Konvergensen af ​​high-end design, mode og teknologi SXSW Tirsdag den 17. marts 17:00 - 18:00 Room 8

Denne Solar-Powered Rover tager talekommandoer fra en Pebble Smartwatch

Holde fokus: Gør Film Gear i USA

Holde fokus: Gør Film Gear i USA