Review + Giveaway: Broderi Companion - 💡 Fix My Ideas

Review + Giveaway: Broderi Companion

Review + Giveaway: Broderi Companion

Når jeg lærer en broderiklasse, bringer jeg altid mine yndlingsbroderi bøger til at dele med eleverne for at inspirere dem og se, hvordan de kan fortsætte læringsprocessen, når de forlader klassen. Jeg har en ny bog til at føje til den gruppe af favoritter. Alicia Paulson's Broderi Companion er en smukt færdig, praktisk vejledning til flere slags håndarbejde. Paulson er kendt for sin blog, Posie Gets Cosy, og bringer hendes traditionelle, moderne prægede æstetik til sin bog, Broderi Companion. Hun deler sin historie om genopdagelse af broderi efter at være ramt af en bil og skal tilbringe en hel sommer i sengen og genvinde fra operationer, der er nødvendige for at reparere sin dårligt beskadigede fod.

Broderi var min bedste rejsebureau - og læge. Gennem næsten hvert øjeblik på næsten hver dag i mit opsving stitchede jeg et vidunderland af hjerter og blomster.

Jeg elsker også hendes beskrivelse af hvordan broderiprocessen påvirker hendes fysiske væsen.

Det, jeg elsker mest om brodering, er den fysiske virkning, som det har på min krop: blodtrykket går ned, bekymringer falmer, trækker vejret, tankerne holder op med at kaste med tanker om alt, hvad der skal gøres. Øvelse af broderi giver din krop og hjerne en chance for at bremse og syde sig sammen igen efter en lang dag eller et langt år ... Broderi er bare god medicin for så meget af, hvad der hjælper os i den moderne verden.

Ja. Hvad Alicia taler om, er kernen i, hvorfor broderi er mit absolutte håndværksvalg, og hvorfor jeg arbejder hårdt for at kunne syge noget - selvom bare i et par minutter - hver eneste dag. Broderi Companion går læserne gennem tekniske oplysninger, der er nødvendige for at komme i gang i broderi og undersøger derefter tre slags håndarbejde (dekorativt broderi, talt krydsøm og crewelwork) i tre sektioner, som hver indeholder projekter med varierende færdighedsniveauer. Jeg elsker, at hendes arbejde holder fast i traditionelle broderier, men har stadig sin egen personlige moderne touch. Projekterne spænder fra søde tilbehør til sarte husartikler, baby gaver og familie arvestykker. Paulsons hvalp, Clover, laver optræden gennem hele bogen (herunder i et projekt lavet for hende) og er latterligt sødt. Broderi Companion er en stor bog til at finde en bred vifte af inspiration og projekter til dit næste broderi forsøg.

Book Giveaway Time! Tre heldige CRAFT-læsere vil vinde en kopi af Broderi Companion. Bare fortæl os hvorfor du vil kunne lide denne bog i kommentarerne. Alle kommentarer lukkes af Noon PST mandag den 4. oktober 2010. De heldige vindere vælges tilfældigt og annonceres senere på hjemmesiden. Held og lykke!

Ringer alle producenter: Ansøg nu til den 5. årlige World Maker Faire New York!

Kickstarter Rule Change: Hvad det betyder for producenter

Sweat, Hugs og VR på ITP Spring Show